Wycena dla urzędów i kancelarii
Świadczymy profesjonalne usługi w zakresie sporządzania operatów szacunkowych nieruchomości, których wykonaniem zajmują się licencjonowani rzeczoznawcy majątkowi. Każde opracowanie wykonywane jest z należytą starannością, przy uwzględnieniu przepisów prawnych, obowiązujących standardów, oraz z zasadami etycznego wykonywania zawodu. Do każdego opracowania podchodzimy indywidualnie, uwzględniając wszystkie czynniki, które mogą wpływać na wartość wycenianej nieruchomości.
Wyceny mogą być sporządzane w celu:
- Wyceny w postępowaniu sądowym, administracyjnym i ubezpieczeniowym,
- Ustalenia odszkodowań za wywłaszczenie nieruchomości pod drogi lub inne cele publiczne (w trybie specustawy drogowej oraz w trybie ustawy o reformie administracji publicznej),
- Określenia opłaty adiacenckiej i opłaty lub renty planistycznej,
- Aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu,
- Określenia wartości służebności gruntowych (przejazdu, przechodu, przesyłu) i wynagrodzeń za bezumowne korzystanie z gruntu,
- Określenia ceny sprzedaży nieruchomości lub podziału majątku,
oraz innych celów szczególnych oraz celów w uzgodnieniu z zamawiającym wycenę.
Wykonujemy wyceny oraz prowadzimy
stałą współpracę w zakresie obsługi wycen dla:
Urzędów miast i gmin |
Urzędów skarbowych |
Starostw powiatowych |
Syndyków i komorników |
Doradców finansowych |
Kancelarii prawnych |
Biur rachunkowych |
Pośredników nieruchomości |
Podejmiemy się wykonania pojedynczych wycen, jesteśmy również otwarci na wykonywanie wyceny w ramach stałej współpracy. Zapraszamy Państwa do kontaktu z naszą firmą, w bezpośredniej rozmowie ustalimy potrzeby i koszty sporządzenia wyceny.
Masz pytania?
Wypełnij formularz, oddzwonimy
Dane osobowe w formularzu w celu realizacji Twojego zapytania, zgodnie z jego zakresem, według zasad zawartych w dokumencie dotyczącym przetwarzania danych osobowych Polityka prywatności